Welcome,
Guest
. Please
login
or
register
.
1 Hour
1 Day
1 Week
1 Month
Forever
Login with username, password and session length
Home
Help
Search
Login
Register
News
:
Welcome new members!
The Road Less Travelled
⇒
Life, the Universe and Everything Outdoors
⇒
General Discussion
⇒
Die Afpakkers
Pages:
1
[
2
]
3
Go Down
« previous
next »
Print
Author
Topic: Die Afpakkers (Read 20928 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
GRyPH
Sr. Member
Some things can't be done cautiously!
Re: Die Afpakkers
«
Reply #20 on:
June 05, 2012, 09:33:59 AM »
weereens gepraat van kar leen,
ek het mos iemand gehad wat so ruk terug my bakkie wou leen om mee te werk, die tydperk was nie gespesifiseer nie so dit kon n week wees, dit kon n maand wees, dit kon selfs wees tot ek myself strip en my eie bakkie moet gaan terug steel by hom.
My antwoord aan hom was net eenvoudig : " Jy het nou nie gedink voor jy gevra het nie"
Ek dink hy is nou nog moerig vir my oor dit.
GRyPH
Sr. Member
«
Reply #21 on:
June 05, 2012, 09:35:59 AM »
Quote from: Trailrider on June 05, 2012, 09:31:24 AM
Quote from: GRyPH on June 05, 2012, 09:26:44 AM
Quote from: Trailrider on June 05, 2012, 09:21:38 AM
Gryph, pap is vir ontbyt. Vra enige Kapenaar.
Vra enige iemand in die wêreld actually
.
Maar ek sal stil sit en my pap eet as ek eendag by Prins kuier!
En my eie bord was!
Ek dag ons het al jou denke hieroor verander? As ek reg onthou het jy meer as een keer van Horsepower se pap gaan skep by die laaste CABC rekkie?
en terloops, regte stywe mielie pap is net n rowwer weergawe (afrika weergawe as jy wil) van Polenta wat gereeld in Franse cuisine gebruik word.
maar! .....
Ja daai sous van HP was darem lekker!
Mens eet net die pap om die sous in te kry. Ook net as die ekonomie druk, want daai sous gaan nog beter af op 'n worsbroodjie!
dink ek nou.... die WD site het mos n skaapkop gulde, dalk moet ons hier n pap gulde begin, dan kan ons jou oornooi en die waarheid wys
Trailrider
Administrator
Town Crier
Die Bergie...
«
Reply #22 on:
June 05, 2012, 09:43:46 AM »
Ek begin sommer 'n braaibroodjie gilde!
(Is dit gilde of gulde? Ek het altyd gedink dis gulde maar iemand het vir my gesê dis gilde. Spell check vat altwee)
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Prins
Forum Furniture
«
Reply #23 on:
June 05, 2012, 09:52:11 AM »
Quote from: Trailrider on June 05, 2012, 09:21:38 AM
Maar ek sal stil sit en my pap eet as ek eendag by Prins kuier!
En my eie bord was!
Beloftes, beloftes..... ek wag vir jou.
(Ek is SEKER Viking sal jou ook graag wil sien
)
Kapenaars weet nie van pap eet saam met vleis nie, WANT HULLE KAN NIE LEKKER PAP MAAK NIE!!
Daar raps Gryph vir TR oor die vingers, want toe die pap lekker is, toe skep TR nog...
RTFM!!!
Trailrider
Administrator
Town Crier
Die Bergie...
«
Reply #24 on:
June 05, 2012, 10:00:57 AM »
Die sous! Die sous!
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
lox
Village Elder
«
Reply #25 on:
June 05, 2012, 05:54:28 PM »
[q/quote]
Kapenaars weet nie van pap eet saam met vleis nie, WANT HULLE KAN NIE LEKKER PAP MAAK NIE!!
[/quote]
ek kan baie lekker krummelpap maak maar ons eet dit vir brekvis saam met warm melk en suiker en vrou sit botter ook in haar pap.
pap en rooiwyn het nog nooit vir my gewerk nie, seker daarom dat pap eintlik ontbyt kos is en nie braaikos nie.
«
Last Edit: June 05, 2012, 05:56:27 PM by lox
»
Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
GRyPH
Sr. Member
«
Reply #26 on:
June 05, 2012, 06:57:13 PM »
ek kan dink dat pap met rooiwyn op nie lekker sal werk nie.
jy moet eerder vleis saam die pap eet en die rooiwyn drink saam met die maal, dan sal dit baie lekkerder wees.
lox
Village Elder
«
Reply #27 on:
June 05, 2012, 07:42:51 PM »
Quote from: GRyPH on June 05, 2012, 06:57:13 PM
ek kan dink dat pap met rooiwyn op nie lekker sal werk nie.
jy moet eerder vleis saam die pap eet en die rooiwyn drink saam met die maal, dan sal dit baie lekkerder wees.
nee pap en melk en suiker en saam met die kos rooiwyn. dis hoekom ons kapenaars nie pap sam met ons kos eet nie.
braaivleis moet wyn byhê, en as mens pap saam met die braai eet werk die wyn nie goed saam met die kos nie want die pap is daarby wat nie met wyn akkodeer nie.
Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
DirtCopper
Full Member
«
Reply #28 on:
June 05, 2012, 07:44:39 PM »
Gryph my ou mater het jy n plekkie vi my vi Sat aand want ek het n party in wildernes en weti of ek en my scooter dit later die aand tot by die huis ga maki???
Ek sal my eie slaapsak en brannewyn bring. Moeni worry oor ontbyt nie ek sal voor dit weg wees!!!
Umdani
Forum Furniture
«
Reply #29 on:
June 06, 2012, 08:17:06 AM »
Quote from: DirtCopper on June 05, 2012, 07:44:39 PM
Gryph my ou mater het jy n plekkie vi my vi Sat aand want ek het n party in wildernes en weti of ek en my scooter dit later die aand tot by die huis ga maki???
Ek sal my eie slaapsak en brannewyn bring. Moeni worry oor ontbyt nie ek sal voor dit weg wees!!!
Book online!
cassiebotha
Forum Furniture
Pizza Boy!
«
Reply #30 on:
June 09, 2012, 06:41:09 AM »
Bly by die see en elke jaar huis vol mense! Daar is familie lede wat helP kos koop en maak en dan is daar familie wat geen kos maak en geen kos help koop nie, net sambrele vat en vroeg oggend waai en laat mirrag terugkom
I smell a Pizza<br />I think about Pizza<br />I raaid oopketel and imagine myself eating a Pizza<br />I feel and fantasize about Pizza
DirtCopper
Full Member
«
Reply #31 on:
June 09, 2012, 08:48:39 AM »
Ek ga vandag in Wilderness afpak
GRyPH
Sr. Member
«
Reply #32 on:
June 09, 2012, 08:55:18 AM »
sorry ou maat, ek sien nou eers hierdie post. Ek is ongelukkig nie tuis vandag nie....
Hehehehe nee maar ernstig nou, ek is rerig nie tuis nie. Kuier by die aanstaande skoon familie.
DirtCopper
Full Member
«
Reply #33 on:
June 09, 2012, 09:16:40 AM »
Quote from: GRyPH on June 09, 2012, 08:55:18 AM
sorry ou maat, ek sien nou eers hierdie post. Ek is ongelukkig nie tuis vandag nie....
Hehehehe nee maar ernstig nou, ek is rerig nie tuis nie. Kuier by die aanstaande skoon familie.
Ek sal jou huis kom oppas, wa kan ek die sleutel kom haal?
Trailrider
Administrator
Town Crier
Die Bergie...
«
Reply #34 on:
June 09, 2012, 09:44:36 AM »
Ek wou nou net se, dan is die huis mos oop!
Ek is ook vanaand in die dorp. My ma word 60. Wil nie al die pad uitry in die nag nie. En jou huis is nou oop. En DC is ook daar.
Maak net seker daar is ys en die bar is gestock.
Biscuit
Forum Furniture
«
Reply #35 on:
June 09, 2012, 04:55:11 PM »
Ai, ek lees nou eers weer hierso- die weerlig het hier in die Boland sowaar ons modem en 3 van die rekenaars uitgeslaan en ek konnie alles byhou op die Blackberry nie- ek het nou so lekker gelees aan julle almal se antwoorde en voel nou baie beter!
Umdani, dis `n briljante idee om te se jy`t nou `n B en B- maar hoe raak `n mens nou dikvellig genoeg om soiets te se?
Lox, julle en die papsnoek en ou soutvis is baie welkom!Nee wat, Franschhoek se duur wyne soos daai Chocolate Block en al die ander staan nie in ons huis nie.Ons koop maar gereeld by Kooperatiewe kelders oraloor as ons daar verby ry en probeer almal se wyne.
Dit lyk my asof die Ongenooide Afpakkers die see, die bos en plase teiken.En seker ook as jy iewers in die middel van die land bly soos Colesberg of Bloem of so.
Prins dit klink asof jy jou skoonma maar sal moet help- daardie mense misbruik haar goedheid darem gruwelik!
`n Mens se regte goeie vriende en familie vra altyd lank voor die tyd of hulle kan oorbly,bring kos en wyn saam, `tip' die bediende en is baie lekker om mee te kuier- en nooi ons ook gereeld.
met sy hele familie hier
Maar dan het ons ook `n sogenaamde sake-vennoot van my man wat in Pretoria bly- en ons `n
klomp
geld skuld- en al met sy
hele familie hier afgepak
het vir `n week en met ons kar rondgery het- ja, ek weet dit klink asof ons mal is- maar my man buig nou agteroor vir hierdie `Confidence Trickster'/ Glyjakkals/ Sleg Afrikaner/Bleddie Skelm in die dun hoop dat ons darem op goeie voet bly om te probeer van die geld terugkry.
Ek raak so kwaad as ek daaraan dink, dat ek party keer lus voel om op die vliegtuig te klim en hom iets te gaan aandoen!
GRyPH
Sr. Member
«
Reply #36 on:
June 10, 2012, 08:39:07 AM »
Quote from: DirtCopper on June 09, 2012, 09:16:40 AM
Quote from: GRyPH on June 09, 2012, 08:55:18 AM
Ek sal jou huis kom oppas, wa kan ek die sleutel kom haal?
Quote from: Trailrider on June 09, 2012, 09:44:36 AM
Ek wou nou net se, dan is die huis mos oop!
Ek is ook vanaand in die dorp. My ma word 60. Wil nie al die pad uitry in die nag nie. En jou huis is nou oop. En DC is ook daar.
Maak net seker daar is ys en die bar is gestock.
julle het vergeet om te vra vir my kar/bike sodat julle sin in die garage kan staan terwyl ek weg is.
Trailrider
Administrator
Town Crier
Die Bergie...
«
Reply #37 on:
June 10, 2012, 10:28:38 AM »
Nee jy wou mos nie uithelp nie.
Nou sit ek in die tronk. Ek hoop jy voel goed daaroor dis alles jou skuld!
Trailrider
Administrator
Town Crier
Die Bergie...
«
Reply #38 on:
June 10, 2012, 10:31:33 AM »
Quote from: Biscuit on June 09, 2012, 04:55:11 PM
Ek raak so kwaad as ek daaraan dink, dat ek party keer lus voel om op die vliegtuig te klim en hom iets te gaan aandoen!
Skink daar 'n soete'tjie en relax.
Sulke mense is jou woede nie werd nie. Dit steel net jou geluk.
GRyPH
Sr. Member
«
Reply #39 on:
June 10, 2012, 10:39:50 AM »
Quote from: Trailrider on June 10, 2012, 10:28:38 AM
Nee jy wou mos nie uithelp nie.
Nou sit ek in die tronk. Ek hoop jy voel goed daaroor dis alles jou skuld!
Pages:
1
[
2
]
3
Go Up
Print
« previous
next »
Jump to:
Please select a destination: