Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Hoekom is almal so stil...?  (Read 4530 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Biscuit
Forum Furniture

« on: February 21, 2013, 07:15:05 PM »

En.....nie 'n woord oor Oscar nie?!

Hierrond is ek die enigste persoon wat dink dat hy dalk in die oomblikke van regte, donker paniek, soos wat ons hier in SA beleef met al die rooftogte en moorde,per ongeluk geskiet het.
En dat hy bitter swaar kinderjare gehad het om te bowe te kom.n seker altyd in 'n mate bedreig voel deur sy gestremdheid, dag en nag.

Wonder wat julle dink?
 :uhm
 Evil:

Fourie
Moderator
Town Crier

Die Aapmens ......

« Reply #1 on: February 21, 2013, 07:24:00 PM »

Ek dink hy is skuldig.

Dalk nie aan moord nie maar ten minste aan manslag.

Ek is bly ek is nie 'n Stormer ondersteuner nie
buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #2 on: February 21, 2013, 07:47:21 PM »

Stem saam met Fourie. dit lyk of die staat n klomp goed opmaak.

A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
Operator
Moderator
Town Crier

« Reply #3 on: February 22, 2013, 07:50:17 AM »

Ek dink hy is skuldig.

Dalk nie aan moord nie maar ten minste aan manslag.

Hy skuldig.........beslis.  Evil

Die vraag is net waaraan hulle hom skuldig gaan bevind.  My voorspelling is dat
hy skuldig gaan wees aan strafbare manslag en so 5 jaar gaan kry en
na 2 jaar op parool vrygelaat gaan word.

Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #4 on: February 22, 2013, 08:31:53 AM »

Hoe kan enige iemand net skiet deur n toe deur as jy nie weet waar jou vrou of girlfriend is nie?

Dan as hy so bang is hoekom slaap hy met n oop voordeur?

Ek gee oor. WP is die Beste!
lox
Village Elder

« Reply #5 on: February 22, 2013, 08:14:45 PM »

hoekom so stil........ek weet nie juis baie van oscar af nie

eintlik weet ek amper niks wat aangaan in die lewe nie behalwe dat die druiwe ryp is en dit hou my besig, baie besig.

elke oggend so tussen half 5 en 5 begin oes tot middag tussen 4 en half 5 en dan nog paar plaas werkies aan andag gee en dan val ek vannad half 9 om in die bed en slaap tot 4 uur wat die wekker lui.
op die oomblik bestaan my lewe nie uit veel meer as slaap en ry nie. ry op en af in die wingerd teen tussen 2 en 3 km per uur vir so 10 ure elke dag en dit is  gelyk aan so 65 tot 90 ton per dag. my kop en ore sing heeltyd van die geraas.

het net gou kom dissiplinere vorms kry vir die ou wat my goed gesteel het, moet nog verhoor hou netnou.

groete tot weer siens

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Umdani
Forum Furniture

« Reply #6 on: February 23, 2013, 05:12:49 PM »

Ek vermoed dat die meeste mense wat stil is, dit so doen omdat hulle uit respek vir onskuldige slagoffers aan weerskante nie aan 'n geskinder en saamraas ding wil deelneem nie. Almal het sekerlik 'n opinie en myne is dat hy so kwaad was dat hy eintlik mal was. In Engels sou jy kon se: "He was mad".  Die ongewoon erge reaksie was heel moontlik aangewakker deur die gebruik van alkohol en of dwelms en die moontlikheid dat hy maklik geneig is tot agressiewe optrede was moontlik aangewakker deur die jarelange ontwikkeling van 'n wil om te wen, domineer en presteer en 'n deursettingsvermoe wat baie sterk oorheersend is. Hy is vir jare lank so sielkundig gekondisioneer. Moontlik in so 'n mate dat hy 'n abnormale hoe vlak eiesinnigheid het en 'n geweldig lae vlak van toleransie.

Geen mens wat normaal is sal so iets doen nie. Daar moet 'n skroef los wees. Tydelik of permanent. Feit is dat hy dit gedoen het. Die ding wat op die oomblik maak dat ek dink hy moontlik 'n skurk is, is die weerbarstige ontkenning en blykbare leuens wat sy duur prokureurs namens hom bewoord. As hy vergifnis wil he en enigsins wil aangaan met 'n lewe iewers in die toekoms moet hy onvoorwaardelik om verskoning vra en op die manier ware berou betoon. Anders is sy berou selfgesentreerd en ongeloofwaardig. Hy het na my mening onbewustelik meer berou omdat hy 'n goue loopbaan opgefaark het as dat hy die lewe van 'n jong meisie sumier beëindig het.

Ek voel nie so sterk hieroor dat ek 'n debat wil begin nie en ek kan moontlik verkeerd wees. Dis maar net my gutfeeling.

As ek sy prokureur was het ek van begin af temperory insanity gepleit. Ek weet nie eens of daar so iets is nie, maar ek moet se ek was al partykeer baie befaark en na 'n tyd as ek tot my sinne kom besef ek dat ek geoorreageer het. En ek vul nie eens my testosteroon aan nie! Evil
Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #7 on: February 24, 2013, 08:18:56 AM »

in a nutshell  Evil

Umdani
Forum Furniture

« Reply #8 on: February 24, 2013, 08:21:53 AM »

« Last Edit: February 24, 2013, 08:29:04 AM by Umdani » Logged
Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #9 on: April 03, 2013, 01:30:18 PM »

lykmy die site het gevries!  Roll Eyes gaan faarkol aan  Evil

lox
Village Elder

« Reply #10 on: April 03, 2013, 07:26:00 PM »

ons pars nog en nog klomp ander admin werk waarvoor ek niks lus is nie.

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: