Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: hoe is ek gemaak  (Read 2353 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
lox
Village Elder

« on: November 27, 2013, 07:38:50 AM »

ek kry dit iewers op face book

my meisiekind is n IVF baba so het hulle 'living and growing' by die Skool kom sy die dag nee sy wil nou n boetie of sussie he ek se dis nie so maklik nee reken sy haar Onderwyser het gese as mens seks het maak jy n baba ok (ma doen ALS om in beheer te probeer Bly) maar soms het mens hulp nodig noem dit IVF ja hulle het daar van ook geleer se sy ok se ek maar dis hoe jy gemaak is oeeeee se sy en raak dood stil kan sien sy dink nou diep. Nou sy is nie n atleet nie en hou Niks van sport. Reken sy my dis hoekom ek so stadig is in sport ek vra nou hoe kom sy by dit uit. Nee se sy die dokter het die stadige sperm gebruik om haar te maak...

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #1 on: November 27, 2013, 06:20:07 PM »

Ha Ha Ha Ha Ha Ha

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Prins
Forum Furniture

« Reply #2 on: November 28, 2013, 06:30:16 AM »

Ha Ha Ha Ha

RTFM!!!
CK1
Moderator
Village Elder

« Reply #3 on: December 01, 2013, 08:00:43 PM »

Ha Ha Clap

Our death is not an end if we can live on in our children and the younger generation. For they are us, our bodies are only wilted leaves on the tree of life. Albert Einstein
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: