Pages: 1 [2]   Go Down
Print
Author Topic: WD Forum  (Read 6684 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Pmdb
Town Crier

« Reply #20 on: January 13, 2008, 10:49:03 PM »

Jan is een van my gunsteling ouens, daai oppad wat gestop is is nou nog gemerk onder my favourites. Ek het elke storie gelees wat hy geskryf het. Anyway my punt is ek is nie gepla of jy nou met 'n Cruiser of  jy met 'n Strada, Bantam of whatever ry nie ons geniet die buite lewe, ons is dieselfde ons gesels en kuier saam. Ek is seker daarvan daar is ouens wat 4 BMW'S kan koop maar ry eerder met 'n Corolla, is pateties hierdie ag shit ek raak moeg vir myself........steur jou nie aan drolle nie Wave

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
Eisbein
Forum Moegoe
Forum Furniture

« Reply #21 on: January 13, 2008, 11:05:48 PM »

Jan is een van my gunsteling ouens, daai oppad wat gestop is is nou nog gemerk onder my favourites. Ek het elke storie gelees wat hy geskryf het. Anyway my punt is ek is nie gepla of jy nou met 'n Cruiser of  jy met 'n Strada, Bantam of whatever ry nie ons geniet die buite lewe, ons is dieselfde ons gesels en kuier saam. Ek is seker daarvan daar is ouens wat 4 BMW'S kan koop maar ry eerder met 'n Corolla, is pateties hierdie ag shit ek raak moeg vir myself........steur jou nie aan drolle nie Wave

Klink reg vir my!

Eks die tipe ou (soos wat jy ook na lyk) wat as ek jou iewers in die stix kry graag wil praat oor jou wedevaringe, wat jy beleef het en hoe lekker/sleg dit was.
Selfs bietjie uitvra en belangstel in wat ook al jy ry - pro's, con's ens.

Ons het eendag by Rhodes aangekom met ons GS1100 - klomp GS1200s buite gestaan en ek wou graag chat ek hoor waar hulle was en hoe hulle deur Naude's en die sneeu gery het.
Toe ons nader stap begin hulle ons aankyk asof 'n kat ons uitgekots het en hulle't ons soos bergies behandel.
Dit was erg.
Hier sit ons in Rhodes - ek en VIcky het two up op 'n motorfiets van die Kaap af oor berge en dale, deur riviere en 4x4 tracks gery om daar te kom en hulle't 'n houding.

Maar so baie as wat ek lifestyle/checkbook riders haat laat ek my nie heeltemal deur hulle ook phaze nie - die lewe is te kort...

A mind full of questions and a Teacher in my soul.
And so it goes.
                                                          ----Eddie Vedder
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #22 on: January 22, 2008, 11:23:05 AM »

Die WD forum raak nou erg. Elke dag is daar 'n "issue" oor iemand of iets. Dit maak my sommer gatvol. Angry

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
tok-tokkie
Sr. Member

Insects: busy little blighters.

« Reply #23 on: January 22, 2008, 04:13:28 PM »

I didn't like the BMW bashing on WD.  It didn't affect me personally because it was aimed at 1200GS 'Lifestyle' members.  What I don't like is it is not teasing, it is criticism of the person (or of him by association through his bike).  As I see it a forum is a place for friends to interact.  That bashing is not friends interacting, it is strangers atacking each other.  I don't like that behaviour.  If it happened at my house (a conversation as per the bashing threads) I would think twice before having those people around again - I simply don't need that BS at my home.  If I was a regular at a pub - Doodles say - & the group I knew there behaved like that I would cease going.  It just takes a few to spoil it for the rest.

I have been to other sites with a very antagonistic bunch of posts & immediately decided it was not for me & never went back.  WD was terrific when I first found it but not so much anymore.

The US VFR forum is good.  One of the regular posters was attacked by some fairly newcomer.  The old poster replied "This is a forum for mutual benefit and assistance & I post in that spirit.  What you posted is not in that spirit."  It was true & the mods there seem to be able to keep it like that.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #24 on: January 22, 2008, 04:18:25 PM »

While chatting with Yellowfever, Surf, Slainche and Eisbein today I realized that I know quite a few big GS riders. Either and all of them are great guys. I posted this on WD as well. I tried to think of one, just one, that fit the mold, the Stereotype. Not one. That's quite remarkable.

Yellowfewer's got the right idea I think:

ek moet seker maar nou my neus begin pik, uit verveeldheid

ek gebruik wd tot my voordeel soos wat ek wil, ek lees nie al die goed nie, en vermy sekere members wat die kaark uit my irriteer. ek post nie alles wat ek doen of al die rides wat ek ry nie.

maar het baie geleer van verskillende mense, en cool dudes en dudettes ontmoet. ek worry nie oor wie register of de-register nie, tough titties, dit is 'n natuurlike ding dat die site sal groei, dit is natuurlik dat mense sal join met wie jy nooit oor die weg sal kom nie. soos om op skool tewees, daars heelwat mense wat jy nie laaik nie, maar jy deel dieselde gebou met hulle vir jare. vermy hulle net.

die brand bashing of vegetarian bashing of religion bashing pla my min, ek lees dit nie, who cares. ek verstaan dit nie hoekom mense so sensitief oor die goed raak nie. life is soms tough/besig genoeg, en om mens met sulke snot te bemoei is vir my onverstaanbaar.

dis vir my lekker om te sien hoe eisie sy rooies ramp, en hoe shooting jason afkak op sy eerste kamp trip, en hoe lekker mrbig en stuart little in nam gery het, en hoe tr en sy laaities aan hulle bikes werk, ens ens ens. ek sal maar bly en net die nonsense ignoreer soos voorheen
« Last Edit: January 22, 2008, 04:28:52 PM by Trailrider » Logged

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #25 on: January 22, 2008, 04:23:37 PM »

In the beginning WD was about Bikes, Rides and Destinations. That was nice. These days there is a lot of issues and less biking.

I would like this forum to be about the outdoors, sharing advise, planning rides, info on destinations and friends chatting. The WIKI was a GREAT idea and will go a long way in achieving this goal.

Eisbein
Forum Moegoe
Forum Furniture

« Reply #26 on: January 22, 2008, 04:46:02 PM »

Tok-tokkie - I think you just nailed what I wanted to say but couldn't find the right words for.

Huge difference between teasing and criticizing.

TR - the Wiki is going to be supplemented by the forum.
Can't have 'banter' on the Wiki, so the 'building replationships' part will be on the forum and the 'useful info' bit will be on the Wiki...

I'll post the last testing instructions hopefully tonight.

W.

A mind full of questions and a Teacher in my soul.
And so it goes.
                                                          ----Eddie Vedder
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #27 on: January 22, 2008, 04:48:08 PM »

TR - the Wiki is going to be supplemented by the forum.
Can't have 'banter' on the Wiki, so the 'building replationships' part will be on the forum and the 'useful info' bit will be on the Wiki...

Yep. We're on the same page here.

Pages: 1 [2]   Go Up
Print
Jump to: