Pages: [1] 2 3   Go Down
Print
Author Topic: Raad oor nuwe kamera.  (Read 5217 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Viking
Forum Furniture

« on: December 10, 2008, 01:51:00 PM »

Ek oorweeg om bietjie op te gradeer wat kamera's aanbetref. Ek het tans 'n Panasonic met 7.5 megapixels en 4x optical zoom. So eintlik maar 'n mik en druk. Game verkoop nou die Canon 350 D met 'n kleur printer vir R5000. Hy is baie afgemerk aangesien die nuwe model reeds uit is. Is dit 'n goeie kamera en is die prys reg. Gaan daar 'n groot verskil in kwaliteit van die foto's wees. Hoe goed is die zoom want ek wil nie nou die R2500 uithaal vir die groter lens nie. Ek wil die diere in die wildtun so bietjie nader trek.

All men die but not all men live.
Pmdb
Town Crier

« Reply #1 on: December 10, 2008, 01:58:15 PM »

Canon trek nou al by die 450 D en intussen was daar die 400D. Die 350 is 'n ouerige model met ou tegnologie en het jy regtig die printer nodig. Ek dink hulle kom uit met 18-55mm lens wat nie einlik zoom nie. Ek het so rug terug die Canon 1000D gekoop plus 'n 55-250mm lens en is baie tevrede. My eerlike opinie, ek sou dit nie gekoop het nie. Sit R1500 by en jy het 'n beter kamera met nuwer tegnologie.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
Viking
Forum Furniture

« Reply #2 on: December 10, 2008, 02:05:09 PM »

Dankie Pmdb. Ek sal maar bietjie rondkyk. So jy beveel eerder die 1000D aan? Is hy "user friendly" vir iemand wat geen kennis van fotografie het nie?

Pmdb
Town Crier

« Reply #3 on: December 10, 2008, 02:09:55 PM »

Ek vind hom userfriendly, moet darem bys dat ek voorheen ook 'n Canon gehad het en dat die kontroles ens. basies dieselfde is. Toe ek gesoek het vir 'n kamera het ek die 1000D en 450D oorweeg maar die 450D is bietjie duurder en het goeters wat ek nie sou gebruik het nie

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
Prins
Forum Furniture

« Reply #4 on: December 10, 2008, 02:24:45 PM »

Viking

Ek het 2 weke gelede 'n Sony kamera kit by Vision 2000 gesien.  Op special was dit vir R6000-00.  Die kit het 'n 18-55mm en 'n something tot 300mm lens ingesluit.  Dit is 'n 10,2 Mpixel kamera.  Sony Alpha 200.  Sit 'n duplexer by, en jy kan lekker in die willetuin speel.
Dit wat ek van die kamera gelees het was net goed.  Die grootste voordeel is dat die kamera body 'n ingeboude stabiliseerder het.  Dus hoef jy nie IS lense (lense met stabiliseerders in) te koop nie.  Die prys van 'n nuwe lens is dus baie goedkoper.

Jy kan ook die Alpha 300 oorweeg.  Selfde specs (ek dink) maar met 'n LCD skerm.  Die prys vir die kamera alleen is R6000-00.

Tans het hulle nie die kit in voorraad nie.  Vision is egter nie die goedkoopste winkel nie.  Ek is seker jy sal nog die kit rens anders optel, en goedkoper.

Die Sony kameras is ook baie gebruikers vriendelik.  Indien jy geld het wat rondl, kan jy gerus vir my so 'n kamera aanpass .... 

RTFM!!!
Pmdb
Town Crier

« Reply #5 on: December 10, 2008, 02:53:21 PM »

Die enigste nadeel wat ek vergeet het om te noem, het prins my nou aan herrinner en dit is dat die Canon se lens IS is en nie die body nie. Ek het vir my Canon 55 - 250 lens R3400 betaal. Ek weet hier by ons kry jy nou die 400D plus 18-55 en 55-250mm lens in so kit vorm, weet ongelukkig nie die prys nie

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #6 on: December 10, 2008, 03:11:14 PM »

As jy zoom wil he is Olympus wat jy soek. My kamera het 18X Optical zoom en die nuwe model het 20X. Olympus kom ook met 'n 2 jaar waarborg i.p.v. die 1 jaar van ander make en hulle staan daarby. As jy kamera nie herstel kan word binne 30 dae nie kry jy 'n nuwe kamera met 'n nuwe 2 jaar waarborg.

Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Rustyb
Moderator
Town Crier

« Reply #7 on: December 10, 2008, 03:25:38 PM »

I see Incredible Connection have a deal on the 450D. Camerais 12.2 megapixels. 18-55 m lens, Printer, 8 Gig card and paint shop Pro  R8999.00
Also Canon EOS1000 10.1 megapixel, 18-55 lens, 2Gb card, and bag R6399.00

If you sow honesty, you will reap trust
Pmdb
Town Crier

« Reply #8 on: December 10, 2008, 03:27:05 PM »

Also Canon EOS1000 10.1 megapixel, 18-55 lens, 2Gb card, and bag R6399.00

Thats what I paid at Chaos Computers

Rustyb
Moderator
Town Crier

« Reply #9 on: December 10, 2008, 03:28:42 PM »

As jy zoom wil he is Olympus wat jy soek. My kamera het 18X Optical zoom en die nuwe model het 20X. Olympus kom ook met 'n 2 jaar waarborg i.p.v. die 1 jaar van ander make en hulle staan daarby. As jy kamera nie herstel kan word binne 30 dae nie kry jy 'n nuwe kamera met 'n nuwe 2 jaar waarborg.
TR, on the Olympus SLR, it is difficult to find lenses.

If you sow honesty, you will reap trust
JZ
Sr. Member

« Reply #10 on: December 10, 2008, 04:30:31 PM »

Viking het jy al na die Nikon D60 gekyk?

Life is not about finding yourself, it is about creating yourself.
J.J.
Full Member

« Reply #11 on: December 10, 2008, 04:34:55 PM »

Ek dink die maklikste manier om kamera te koop is om net 'n kamera body te koop en dan jou lens wat jy graag wil h apart te koop. Met hierdie bundels kry mens altyd iets saam wat minderwaardig is of wat jy glad nie wil h nie.

Gaan kyk by Outdoorphoto.co.ca vir 'n body only 1000D en koop dan jou lens volgens jou grootste behoefte. Jy kan later 'n lens by koop sodat die 2 lense aan die meeste van jou behoeftes voldoen.

Gesels met pro's oor jou lens keuse want die verkeerde lens kan jou baie irriteer as jou foto's nie op standaard is nie.

Die 1000D het die nuutste tegnologie en is baie gebruikers vriendelik.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #12 on: December 10, 2008, 04:40:40 PM »

Hier is baie goeie raad hier. Ek sit die draad onder fotografie waar hy nie so vinnig sal verdwyn soos onder algemeen nie.

Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
EtienneNXR
Guest
« Reply #13 on: December 10, 2008, 04:47:06 PM »

Ons het twee van daardie eos 400D's
Werk baie goed,tot ek kan dit ten volle benut.
Jy kry ook baie ander lenses vir hom.
CK1
Moderator
Village Elder

« Reply #14 on: December 10, 2008, 08:46:23 PM »

Ek gebruik 'n Nikon D40 met 'n 18 -55 lens by die kantoor.  Baie nice kamera die foto's is baie goeie kwaliteit.  Al probleem wat ek met die kamera het is dat die Nikon lense baie duur is.  Volgens die kenners by Photo Cats in Pta kan jy net Nikon lense op Nikon kameras gebruik.  Met Canon kan jy blykbaar Sigma lense gebruik op die Canon kameras wat goedkoper is.

Our death is not an end if we can live on in our children and the younger generation. For they are us, our bodies are only wilted leaves on the tree of life. Albert Einstein
Pmdb
Town Crier

« Reply #15 on: December 10, 2008, 09:40:11 PM »

Dis nonsens, kyk by SACamera

CK1
Moderator
Village Elder

« Reply #16 on: December 10, 2008, 10:20:57 PM »

Dan het die ou my sien kom en 'n rat voor die oe gerdraai  Bang Head Angry

Our death is not an end if we can live on in our children and the younger generation. For they are us, our bodies are only wilted leaves on the tree of life. Albert Einstein
JZ
Sr. Member

« Reply #17 on: December 11, 2008, 05:52:42 AM »

Ek gebruik 'n Nikon D40 met 'n 18 -55 lens by die kantoor.  Baie nice kamera die foto's is baie goeie kwaliteit.  Al probleem wat ek met die kamera het is dat die Nikon lense baie duur is.  Volgens die kenners by Photo Cats in Pta kan jy net Nikon lense op Nikon kameras gebruik.  Met Canon kan jy blykbaar Sigma lense gebruik op die Canon kameras wat goedkoper is.

CK1 ek het die D60 en is besig om 'n D90 te koop en ek dink daai  kenners by Photo Cats is nie sulke kenners nie.

Life is not about finding yourself, it is about creating yourself.
Fourie
Moderator
Town Crier

Die Aapmens ......

« Reply #18 on: December 11, 2008, 06:04:27 AM »

CK1 ek het die D60 en is besig om 'n D90 te koop en ek dink daai  kenners by Photo Cats is nie sulke kenners nie.

Dan het die ou my sien kom en 'n rat voor die oe gerdraai  Bang Head Angry

Big Grin

Ek is bly ek is nie 'n Stormer ondersteuner nie
Viking
Forum Furniture

« Reply #19 on: December 11, 2008, 12:19:01 PM »

Dankie julle almal vir die raad. Prins ek was vanoggend by Vision en daai Sony kamera lyk regtig goed. Hulle het nie meer die kit beskikbaar nie dit was 'n spesiale aanbod solank voorrad hou. Ek kan die Sony alpha 200 met 'n 18-55mm lens kry vir R4999-00. Dan koop ek die Sigma 75-300 lens vir R1999-00. Volgens die verkoopsman is die 200 en die Canon d1000 op dieselfde vlak. Hy het ook genoem dat die sigma lens 'n makro funksie het vir naby foto's van bv. mense of plante ens. Dit is 'n 10.2 m/pixel kamera en kom met die normale intro vlak sagteware. Nou toe julle slim ouens klink dit wat die verkoopsman my wysgemaak het vir julle reg?

Pages: [1] 2 3   Go Up
Print
Jump to: