Pages: [1] 2 3 4   Go Down
Print
Author Topic: Idees vir ons foto kompetisie  (Read 11768 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« on: February 27, 2008, 06:06:45 PM »

Op Wild Dog forum het hulle elke maand 'n foto kompetisie waar elkeen een foto per maand in kan inskryf. Die foto moet 'n motorfiets in he (dis immers 'n motorfiets forum) en dan aan die einde van elke maand stem die forum lede vir die beste foto van die maand.

Hoekom kan so iets nie hier werk nie? Ek het 'n paar fantasiese fotos gesien en hier sal ons nie die beperking van die motorfiets in die foto he nie. My denke is dat mens enige iets, van 'n landskap tot 'n blom of 'n dier kan plaas. Dan stem ons aan die einde van die maand vir die mooiste foto. Dit kan dinge interresant hou.

Wat dink julle?
« Last Edit: February 27, 2008, 09:56:43 PM by Trailrider » Logged

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Natuurkind
Moderator
Town Crier

« Reply #1 on: February 27, 2008, 06:10:38 PM »

Klink vir my bakgat! Se net wanneer die kompetisie begin. Miskien 1 Maart?

Life is short! Break the rules!
Forgive quickly! Kiss slowly!
Love truly, laugh uncontrollably
And never regret anything
That made you smile!
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #2 on: February 27, 2008, 06:20:31 PM »

Dis wat ek ook gedink het Smile

Vir 'n begin kompetisie kan jy enige foto plaas wat jy oor die seisoen geneem het. Ons hou dit oop tot 10 Maart en dan stem ons tot einde Maart.

Van 11 Maart (nuwe thread / kompetisie) kan jy slegs 'n foto plaas wat jy in Maart geneem het. Vir dit stem ons in April en op 1 April begin die April kompetisie waarvoor ons in Mei stem en so aan?
« Last Edit: February 27, 2008, 09:57:38 PM by Trailrider » Logged

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Pmdb
Town Crier

« Reply #3 on: February 27, 2008, 06:24:49 PM »

Klink goed, is dit net vir amateurs of kan professionele fotograwe ook deelneem Evil Smile

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #4 on: February 27, 2008, 06:26:55 PM »

Pro's is welkom. Hulle moet net nie "sulk" as hulle nie wen nie Evil

Pmdb
Town Crier

« Reply #5 on: February 27, 2008, 06:31:51 PM »

As twee gelyk eindig, wie het die beslissende stem, die Administrator of die Dictator want daai ou mag nie deelneem nie en ook mag jy meer as een keer stem  Smiley

Dis 'n goeie idee die kompetisie, ek vra maar die vrae want dit sal seker opkom een of ander tyd Smiley
« Last Edit: February 27, 2008, 06:33:58 PM by Pmdb » Logged

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
Natuurkind
Moderator
Town Crier

« Reply #6 on: February 27, 2008, 06:36:06 PM »

Pmdb, jy's 'n "Pro", as dit kom by foto's neem en rondrits. So jy het 'n definitiewe voorsprong. Ek dink elke 10 stemme wat jy kry mag net tel vir 1!!

That made you smile!
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #7 on: February 27, 2008, 06:44:16 PM »

Almal sal net een stem he. Jy sal ook nie jou stem kan terug trek nie. Ons (admin) kan nie sien wie vir wie gestem het nie so jy sal vir jouself kan stem as jy sou wou. Undecided As twee mense gelyk le aan die einde van die maand sal ons die kompetisie moet oop hou tot 'n nuwe member eendag kom stem en (hopelik) die deadlock breek. As dit vir lank nie werk nie sal ons 'n "sudden death" hou waar ons almal net tussen die twee sal stem en so die wenner bepaal.

Net geregistreerde members sal fotos kan plaas en stem.

Hierdie is 'n beplannings thread so laat loop met die idees. Ek luister.
« Last Edit: February 27, 2008, 09:59:03 PM by Trailrider » Logged

Natuurkind
Moderator
Town Crier

« Reply #8 on: February 27, 2008, 06:46:54 PM »

Ok, dit klink goed vir my.

That made you smile!
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #9 on: February 27, 2008, 06:51:32 PM »

Ons maak die kompetisie area 'n "child board" onder Vakansie Foto's?

Kyk gou hoe dit lyk - te klein?
« Last Edit: February 27, 2008, 10:00:08 PM by Trailrider » Logged

Pmdb
Town Crier

« Reply #10 on: February 27, 2008, 07:13:21 PM »

Ek stel voor dat in die geval waar twee gelyk eindig, iemand aangewys word uit inskrywings wat nie die paal gehaal het nie. Ek dink Eisbein kan besluit watter een van die nie-wennende deelnemers dit moet wees aangesien hy na die mees onpartydige en "levelheaded"ste  forumiet lyk naas Whitestripes  Smile Smile

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #11 on: February 27, 2008, 07:16:24 PM »

WAAAT! Se jy ek IS NIE LEVELHEADED NIE...!!!? Angry

Smile Smile Smile

Goeie idee (maar jy ken nie vir Eisbein soos ek hom ken nie Wink)

Pmdb
Town Crier

« Reply #12 on: February 27, 2008, 07:23:58 PM »

Ek stel ook voor almal se fotos moet bv 800x600 wees maar nie groter as sê 250Kb nie of nog beter geen limiet op Kb grootte. Kleiner soos 640x480 doen afbreuk aan 'n mooi foto. Smiley Jy kan natuurlik kleiner as 800x600 stuur maar nie groter nie

White Stripes
Moderator
Sr. Member

« Reply #13 on: February 27, 2008, 07:34:39 PM »

"levelheaded"ste  forumiet lyk naas Whitestripes  Smile Smile

Pmdb, dis nie die tyd en plek om beledigend te wees nie.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #14 on: February 27, 2008, 09:29:17 PM »

OK - die 'board' is op en lewendig.

Wie gaan die eerste foto plaas?

Foto Kompetisie
« Last Edit: February 27, 2008, 10:00:50 PM by Trailrider » Logged

White Stripes
Moderator
Sr. Member

« Reply #15 on: February 27, 2008, 09:53:31 PM »

Kan ons net kompetisie reg spel?
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #16 on: February 27, 2008, 10:14:01 PM »

Eek! Roll Eyes blush

Wat bedoel jy?

Angel

Rustyb
Moderator
Town Crier

« Reply #17 on: February 28, 2008, 09:08:08 AM »

What is the prize ? Free range on the forum for a month ? Being voted top photo for the month is credit enough.

If you sow honesty, you will reap trust
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #18 on: February 28, 2008, 09:41:10 AM »

Remember that "Free Range anythings" get culled at the end of their Free Range time... Evil

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #19 on: February 28, 2008, 09:42:50 AM »

Great first entry Rusty! A1

Worthy of the first ever pic of our competition Smile

Pages: [1] 2 3 4   Go Up
Print
Jump to: