Pages: 1 [2] 3   Go Down
Print
Author Topic: Hoekom ek nie duik nie...  (Read 19039 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #20 on: May 04, 2010, 02:04:02 PM »

Die Nasionale Seereddings Instituut en die Working On Sharks organisasie het 'n dringende waarskuwing aan baaiers en branderryers aan die Valsbaai kus gerig om uiters versigtig te wees as gevolg van 'n toename in haai-aktiwiteit.

Volgens 'n mediavrystelling deur die Instituut, jag die haaie  blykbaar in vlak water omdat daar tans groot getalle vis voorkom.

Visserskuite is ook besig om naby die kus te vang en dié aktiwiteit lok nog méér haaie.

Die afgelope paar dae moes baaiers by Vishoek, St James en Muizenberg 'n hele paar keer uit die branders vlug nadat haaie in die omgewing gesien is.

Die rooi vlag wapper dus tans op strande in en om Valsbaai tot tyd en wyl geen haaie in die omgewing opgemerk word nie.

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
buzzlightyear
Administrator
Village Elder

I come in pieces

« Reply #21 on: May 04, 2010, 04:40:00 PM »

Dis in elk geval so koud hier vandag, net BlouBulle sal wil swem  Smile

A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #22 on: July 03, 2010, 06:51:54 PM »

Die NSRI waarsku baaiers en branderryers by Plettenbergbaai oor ’n toename in witdoodhaaie naby die kus.

Luidens ’n verklaring van die NSRI het Glen Brown, ’n plaaslike vlieënier wat gereeld oor Plettenbergbaai vlieg, die afgelope week drie groot haaie aan die kus gewaar.

Tydens een van sy vlugte het hy opgemerk dat ’n massiewe haai van ten minste vier?meter lank reg onder ’n groep branderryers rondswem.

Hy het hulle blykbaar probeer waarsku, maar hy het gesê hulle het duidelik nie verstaan wat hy besig was om te doen nie.

Die haai het gelukkig kort daarna die branderryers verlaat en die dieper waters binne geswem.

Volgens die NSRI het die opmerklike toename in witdoodhaai-aktiwiteit naby die strand hulle genoeg rede gegee om ’n waarskuwing aan die publiek uit te reik.

“Lewensredders is in die vakansie op sekere strande aan diens.

“Ons moedig mense aan om eerder na hierdie strande te gaan.”

Daar is nie gereeld haai-aanvalle in Plettenbergbaai nie.

In 1998 het ’n branderryer, Neil Stevenson, ’n noue ontkoming gehad.

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Smidty
Forum Furniture

George

« Reply #23 on: July 04, 2010, 07:52:15 AM »

Shocked

All things are difficult before they are easy
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #24 on: July 11, 2010, 10:30:03 PM »

A local pilot, Mr Glen Brown, who regularly flies along the Plettenberg Bay coastline, has noticed three large great white sharks patrolling close to shore during the past few weeks.

The NSRI has also issued a warning to bathers, and especially surfers, to exercise extreme caution due to a noticeable increase in great white shark activity along the Southern Cape coast.

Brown spotted a four metre long great white underneath a group of surfers at Lookout Beach. He made attempts, using his helicopter at low level, to warn the surfers of the presence of the shark. "They didn’t seem to have any idea of the presence of the shark and continued to surf," he says. A few years ago Brown spotted another fast moving great white approaching a group of surfers. "I dropped my Robertson 44 helicopter in between the surfers and the shark at a moment when the shark was only metres from them," says the concerned pilot who is always prepared to warn surfers and bathers if and when he spots sharks too close to them during his normal flying operations.

Encounters between shark and human are not uncommon along the coast from Plettenberg Bay to Mossel Bay. The last confirmed shark biting incident in the Plettenberg Bay area was on 16 May 1998 when a local, Mr Neil Stevenson, survived the attack.

R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #25 on: July 12, 2010, 10:31:34 AM »

Nee man TR! Jy moet nie die goed nou plaas nie.  Ek moet een van die dae gaan duik vir werk verwante redes.  rant Nail Biting!

AKA Rowwerot
Oom Foe-rie
Full Member

« Reply #26 on: July 12, 2010, 12:12:26 PM »

Nee man TR! Jy moet nie die goed nou plaas nie.  Ek moet een van die dae gaan duik vir werk verwante redes.  rant Nail Biting!

Kyk wie is nou bang  Eek!
Hierdie woorde is onder post nr.6 op hierdie thread deur die einste bangbroek gebesig............. "Bang broeke!! Dis n kleintjie en julle is bang vir hom."     Seker met homself gepraat .......... smirk Evil

When you're in control, you're going too slow
R-O-V-Rat
Forum Furniture

Mehtuselah.

« Reply #27 on: July 12, 2010, 07:20:26 PM »

Nee man TR! Jy moet nie die goed nou plaas nie.  Ek moet een van die dae gaan duik vir werk verwante redes.  rant Nail Biting!

Kyk wie is nou bang  Eek!
Hierdie woorde is onder post nr.6 op hierdie thread deur die einste bangbroek gebesig............. "Bang broeke!! Dis n kleintjie en julle is bang vir hom."     Seker met homself gepraat .......... smirk Evil

Ekke issie rerig bang nie!  Nail Biting! Nail Biting! Nail Biting! Ekke grap net man.  Uhm  innocent Big Grin

Ek watch jou Oomie! Op en af, op en af, op en weer af.  Evil
« Last Edit: July 12, 2010, 07:25:36 PM by R-O-V-Rat » Logged

AKA Rowwerot
Pmdb
Town Crier

« Reply #28 on: July 14, 2010, 07:04:42 PM »

Testing, Testing, 1..2...3...

Kan julle my hoor daar agter...toets 1...2.. toets

Evil

Smile
« Last Edit: July 15, 2010, 08:26:20 PM by Pmdb » Logged

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
lox
Village Elder

« Reply #29 on: July 17, 2010, 03:32:18 PM »

Two great white sharks, swimming in the ocean, spied a ship in distress.

"Follow me, son," the father shark said to the son shark and they swam to the ship. "First we swim around them a few times with just the tip of our fins showing."

And they did.

"Well done, son! Now we swim around them a few times with all of our fins showing."

And they did.

"Now we eat everybody."

And they did.

When they were both gorged, the son asked, "Dad, why didn't we just eat them all at first? Why did we swim around and around them?" His wise father replied, "Because they taste better without  the sh¡t inside!"

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Smidty
Forum Furniture

George

« Reply #30 on: July 18, 2010, 12:21:26 PM »

LMGA

Goeie een!

All things are difficult before they are easy
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #31 on: September 08, 2010, 09:03:58 AM »

GARDEN ROUTE NEWS - The NSRI and 'Save Our Seas Foundation' has issued an urgent warning to all swimmers and surfers to be extra careful whilst in the sea.

According to the NSRI, it is around this time of year that sharks begin to migrate towards the shoreline in search of food.

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #32 on: November 12, 2010, 09:21:45 PM »

Garden Route residents have a unique opportunity to learn more about sharks during an illustrated talk by Enrico Gennari tommorow.

Gennari is a renowned marine researcher of the Mossel Bay Marine Laboratory and he will be sharing his experiences and knowledge of white sharks during this interesting event.

The talk - organised by WESSA's George/Sedgefield branch - will take place at the George Museum tomrrow at 10:00.

Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #33 on: November 16, 2010, 12:31:18 PM »

Baie meer te sien op die strand  Roll Eyes

Ek gee oor. WP is die Beste!
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #34 on: January 03, 2011, 06:47:17 PM »

BUFFELSBAAI NUUS - Buffelsbaai-besoekers en inwoners het op die eerste dag van 2011 groot geskrik toe ‘n visserman ‘n groter vangs gekry het as wat hy in gedagte gehad het.
Die meter lange haai - wat beslis baie opwinding veroorsaak het - is dadelik weer vrygelaat.

Een van die lewensredders, Gasa Luyanda, sê dat swemmers baie onsteld was toe hulle die strand vir tien minute moes sluit.

Gelukkig het die haai gou sy koers gekry en die mense kon weer in die water baljaar.

Gasa Luyanda (links), ‘n lewensredder wat by Buffelsbaai diens gedoen het, wys hoe groot die haai was.

DirtCopper
Full Member

« Reply #35 on: January 13, 2011, 03:02:20 PM »

SCUBA divers cannot pass gas at depths of 33 feet or below. Evil Evil poephol
Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #36 on: February 07, 2011, 08:31:22 AM »

Het iemand gisteraand daai program gesien op National geographic. Dit het gegaan oor die Bullsharks by witsand wat die rivier patroleer. Die goed gaan tot 30km op in die rivier in. Die grootste een wat hulle getag het was 4m lank  Eek!

Daar was nog nooit n aanval op mense in die rivier nie. Hulle beweer die haaie le en wag onder die visserskuite dan poach hulle die vangste van die vissermanne.  Cool   

Umdani
Forum Furniture

« Reply #37 on: February 07, 2011, 09:28:05 AM »

Dis presies wat gebeur. 'n Goeie vriend van my wat daar woon is aktief betrokke by die navorsing. Ek gaan so 'n drie-dae afspraak met hom maak waneer ek terugkom van die bos af. Ons gaan minstens 'n halfuur aan besigheid afstaan. Ek sal dan weet presies wat die situasie is en miskien 'n foto van daai 4 meter reus saambring! Smile
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #38 on: February 07, 2011, 09:45:37 AM »

Al wat ek weet, is ek swem nie daar nie. Smile

Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #39 on: February 07, 2011, 12:35:07 PM »

Al wat ek weet, is ek swem nie daar nie. Smile

Ek dink dis veiliger as bungee jumping  innocent

Pages: 1 [2] 3   Go Up
Print
Jump to: