Pages: 1 [2] 3   Go Down
Print
Author Topic: kamera speel  (Read 11261 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
lox
Village Elder

« Reply #20 on: May 12, 2010, 05:41:20 AM »

nou die aand gesien hoe die rvou se rose so met oorgawe blom en die een afgeneem

maar sien toe ook die plantluise het hulle aangeval

ek en vrou het met honde in die wingerd gaan stap toe lyk dit so

stap toe by 'n rooi besproeiingskraan verby en doen toe colorswap...wolke rooi maak

vrou het so 2 manade gelede besluit sy wil ook begin fotos neem, en hier is een wat sy dieselfde aand geneem het.

terwyl  sy fotos genem het het ek my ook besig gehou

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Dual
Forum Furniture

« Reply #21 on: May 12, 2010, 06:26:24 PM »

Rooi en R-O-V-Rat

Dual
Forum Furniture

« Reply #22 on: May 18, 2010, 08:49:28 PM »

Oranje van die son gekies

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #23 on: May 18, 2010, 09:05:13 PM »

Is die 'n funksie op die kamera of in 'n foto program?

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Dual
Forum Furniture

« Reply #24 on: May 19, 2010, 06:51:10 AM »

Hoe kry jy die kleure met wit en swart - kamera funksie of program?

martin
dis kamera funksie
ek leer ook maar nog hoe al die goed werk

onder die SCN verstelling het hy color accent, dan wys jy hom op 'n kleur en dan weet hy behou daai kleur en maak res wit en swart.

ek het al met so paar kleure probeer maar rooi en oranje werk beste lyk my.

TR, kamera funksie

ek het al i bont gordyn afgeneem op 3 verskillende kleure en ds intersnat hoe dit verskil van mekaar
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #25 on: May 19, 2010, 09:16:01 AM »

Dis 'n lekker funksie. Dis jammer my kamera het dit nie (of ek het dit nog nie gekry nie).

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
lox
Village Elder

« Reply #26 on: May 19, 2010, 12:19:30 PM »

ja TR mens kan lekker speel met daai funksie en jou besig hou

op die canon wat ek het is dit onder SCN en daar binne is een wat seg color swap en color accent

met so oogdrupper by

dan krap jy lekker kop ho eom dit te gebruik tot jy dit regrky en dan is dit eenvoudig

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Dual
Forum Furniture

« Reply #27 on: May 26, 2010, 09:15:49 PM »

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #28 on: May 26, 2010, 09:22:08 PM »

'n Paal! Nice! Smile

Eers gedink dis 'n swam of iets.

lox
Village Elder

« Reply #29 on: June 06, 2010, 08:11:19 PM »

ja dit is nice foto

Umdani
Forum Furniture

« Reply #30 on: June 07, 2010, 11:51:02 AM »

maar sien toe ook die plantluise het hulle aangeval

[/quote]

Lox , jy sal moontlik van beter weet, maar ek verstaan dat as jy basil tussen die rose plant hou dit die plantluise weg. Dis lekker natuurlik, kos niks en die basil is 'n mooi groen plant wat nie na onkruid sal lyk nie. Dis ook natuurlik baie nice om vars basil in jou tuin te kan he.  Smile
lox
Village Elder

« Reply #31 on: June 07, 2010, 09:43:18 PM »

dankie umdanie
ek kan probeer, weet net nei of daar genoeg sonlig gaan wees nie, hier by ons groei als in oormaat, die rose is soos aanbeveel 1 meter van mekaar geplant maar nou groei hulle 2 tot 2,5 meter hoog en maak moewiese bosse. ek het al oorweeg om elke 2 de een uit te haal maar die vrou gaan niks daarvan hou nie.

(julle moet onthou om slag hier by ons ook te kom wyn proe, dlak is hier iets waarvan jullle hou)

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #32 on: June 08, 2010, 08:44:18 PM »

« Last Edit: June 08, 2010, 09:07:48 PM by Trailrider » Logged

lox
Village Elder

« Reply #33 on: June 09, 2010, 09:31:54 AM »

dis nice TR
hoe maak jy daai 3 kleure, of kan die kamera 3 gebruik waar myne net 1 kan gebruik?

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #34 on: June 09, 2010, 09:36:40 AM »

My kamera kan dit nie doen nie. Ek doen dit op photobucket! Cool

lox
Village Elder

« Reply #35 on: June 09, 2010, 09:47:02 AM »

dit moet ek dan nog leer, lyk net soms dat dit baie tyd vat

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #36 on: June 09, 2010, 09:54:25 AM »

Hierdie is baie maklik. Speel net bietjie. Ek is nogal impressed met wat photobucket alles kan doen.

That said, ek het 'n Pro-account, so ek weet nie of almal dit kan doen nie.

lox
Village Elder

« Reply #37 on: June 09, 2010, 10:07:05 AM »

ja dis seker die verskil, ek het net gewone een

geniet jy die nuwe kamera, hoe is sy image stab

ek is nogal beindruk met die ene wat ek het van hoe ek in die ry fotos kon neem, Johan het ouerige fuji kamera en nie image stab in nie en idt was onmoontlik om in die ry af te neem.

99% van dai fotos uit die kajuit wat ek opsit van die lorrie trip is in die ry geneem en ek dink heel goed

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #38 on: June 09, 2010, 10:18:32 AM »

My image stabalizer werk baie goed. My vorige Olympus het dit ook gehad. Ek neem soms sommer fotos van die bike af in die ry met een hand.

VV neem ook baie fotos van agter op die bike af. Nee, hy werk baie goed.

Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #39 on: June 11, 2010, 12:35:17 AM »

Hou jou muis oor die foto.
(wag darem net 'n rukkie dat die effek kan laai)

As jou muis op en af van die foto gaan behoort dit te verander tussen wit en swart en kleur.

As jy daarop kliek gaan dit na my blog toe Big Grin

Pages: 1 [2] 3   Go Up
Print
Jump to: