Rustyb
|
|
« Reply #60 on: December 17, 2010, 08:49:23 PM » |
|
For the good weather braai spot, how about Jubilee Creek @ The "Gold fields ".
|
|
|
|
If you sow honesty, you will reap trust
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #61 on: December 17, 2010, 10:27:34 PM » |
|
Excellent idea! We'll have to go early though!
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #62 on: December 21, 2010, 05:25:18 PM » |
|
Reporting for duty captain
Ons het vanmiddag op Plett aangekom. Nou wag ek net vir die waar, hoe, hoeveel en wat moet ons saambring en waarom nie nog meer nie. Gee nie om om te ry tot waar ons ookal bymekaar kom nie. Julle locals moet maar laat weet. Sien julle die 28ste
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Umdani
|
|
« Reply #63 on: December 22, 2010, 08:53:08 AM » |
|
Prins, My aanbeveling is dat jy maar die reiswerk doen. Die ander manne gebruik bietjie hoer (met deeltekens) oktaan as jy!
|
|
|
|
|
|
|
Natuurkind
|
|
« Reply #64 on: December 22, 2010, 09:15:51 AM » |
|
Welkom in die Garden Route, Prins. Ek glo julle gaan dit baie geniet. Hoe is die weer?
|
|
|
|
Life is short! Break the rules! Forgive quickly! Kiss slowly! Love truly, laugh uncontrollably And never regret anything That made you smile!
|
|
|
Rooibok
|
|
« Reply #65 on: December 22, 2010, 10:19:08 AM » |
|
Welkom in die Garden Route, Prins. Ek glo julle gaan dit baie geniet. Hoe is die weer?
|
|
|
|
Ek gee oor. WP is die Beste!
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #66 on: December 22, 2010, 12:36:09 PM » |
|
Lekker paar wolke, so dis darem nie te warm nie. Nou net lekker deur die lagoon gestap\swem. Umdani, ja, daarom gee ek nie om om te ry nie. CreamSoda raas darem nie op die pad nie
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #67 on: December 23, 2010, 01:27:49 PM » |
|
Where will we meet if there is rain ?
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #68 on: December 23, 2010, 04:09:28 PM » |
|
So far good weather is predicted. Let finalize the plans on Saturday.
|
|
|
|
“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #69 on: December 23, 2010, 04:28:18 PM » |
|
will phone, on the road on Saturday already.
|
|
|
|
|
|
|
cassiebotha
|
|
« Reply #70 on: December 23, 2010, 04:47:35 PM » |
|
ek is lus en ry net saam tot daar want ek moet inpak die aand want ons ry vroeg vroeg die maandag oggend. sal saamry en julle drop by de rust. alles teorie op die staduim
|
|
|
|
I smell a Pizza<br />I think about Pizza<br />I raaid oopketel and imagine myself eating a Pizza<br />I feel and fantasize about Pizza
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #71 on: December 23, 2010, 05:07:39 PM » |
|
Are you still here on the 28th ?
|
|
|
|
|
|
|
cassiebotha
|
|
« Reply #72 on: December 23, 2010, 05:16:09 PM » |
|
ekke ? rustyb?
No i are driving up to pretoria on the 27 December vroeg that morning early I are thinking of going with the mense from George the sunday morning just to the spot and then ride back to go and pak in. I think
|
|
|
|
I smell a Pizza<br />I think about Pizza<br />I raaid oopketel and imagine myself eating a Pizza<br />I feel and fantasize about Pizza
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #73 on: December 24, 2010, 08:00:31 AM » |
|
I wanted to post the final plans here but the weather prediction is still iffy. The plan is to have a braai at Jubilee Creek. That would be first prize as it is such an amazing spot. If it rains I'm stumped. Maybe lunch at King Fisher? If access to the forum is difficult over this time PM me your number or call me on "Oh ate too" 974 6963 I'll make sure everybody known what & where.
|
|
|
|
|
|
|
Trailrider
|
|
« Reply #74 on: December 24, 2010, 08:27:26 AM » |
|
Die voorspelling is 30% kans vir 4mm reën, so dis nie so erg nie. Ek het die mense wat kom se nommers behalwe Prins sin. Prins PM my jou nommer asb.! Kom ons stel die reëlings vas vir Jubilee Creek. Om Jubilee Creek toe te ry van jy die Rhenendal afdraai tussen Knysna en Sedgefield (nader aan Knysna). Die koördinate van die afdraai is: S34 02.135 E22 58.319 Ry na Rhenendal en kyk vir die "Milwood Goldfields" afdraai hier: S33 56.830 E22 56.732 Oppad na die Millwood Goldfields is 'n valboom waar ons iets sal moet betaal om in te gaan. Ek het geen idee hoeveel dit kan wees nie en hoop nie dis 'n "Vang 'n Walie" situasie nie. Betaling sal waarskynlik per persoon wees. Ek sal try uitvind hoeveel dit is. By die valboom sal hulle vir jou kan se hoe om by Jubilee Creek te kom. Daar was ook aanwysings van hier af laas toe ek daar was. Dis 'n grondpad wat deur die bos loop en dis bitter mooi. Gewone karre kan daar ry. Ons sal vroeg al gaan om plek te kry. Sal probeer om 11 uur al daar te wees.
|
|
|
|
|
|
|
Umdani
|
|
« Reply #75 on: December 24, 2010, 09:58:58 AM » |
|
Wees versigtig vir die bosolifant e
|
|
|
|
|
|
|
Rustyb
|
|
« Reply #76 on: December 24, 2010, 11:49:07 PM » |
|
Wees versigtig vir die bosolifant e Or the resident leopard. If she is still there.
|
|
|
|
|
|
|
Pmdb
|
|
« Reply #77 on: December 25, 2010, 11:18:43 AM » |
|
Ek sal dit nie maak vir Dinsdag nie. Hele week rond gery terwyl my vrou dinge die kant aan die kook gehou het. Gisteroggend by die huis gekom en ry weer die 2de Wildernis se rigting.
|
|
« Last Edit: December 25, 2010, 11:35:56 AM by Pmdb »
|
|
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I am not sure about the universe. - Albert Einstein
|
|
|
Prins
|
|
« Reply #78 on: December 25, 2010, 02:27:26 PM » |
|
Wat moet wie saambring?? Ek kan charcoal bring
|
|
|
|
RTFM!!!
|
|
|
Umdani
|
|
« Reply #79 on: December 25, 2010, 07:13:16 PM » |
|
Vat jou Cadac skottel. Onthou net om eers vir TR voor te lees uit die manual uit oor hoe die ding werk!
|
|
|
|
|
|
|
|