Pages: 1 2 3 [4]   Go Down
Print
Author Topic: Mossels - met permissie!!!  (Read 28071 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Rustyb
Moderator
Town Crier

« Reply #60 on: December 04, 2010, 05:35:22 PM »

Use the knobbly gardening gloves. They worked best for me when taking out kreef.   innocent No diving required at TTR  Evil Evil

If you sow honesty, you will reap trust
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #61 on: December 08, 2010, 08:58:20 AM »

Oesters enige iemand?

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
cassiebotha
Forum Furniture

Pizza Boy!

« Reply #62 on: December 08, 2010, 06:33:14 PM »

Head Bang

I smell a Pizza<br />I think about Pizza<br />I raaid oopketel and imagine myself eating a Pizza<br />I feel and fantasize about Pizza
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #63 on: December 14, 2010, 09:54:37 AM »

Ek gaan laat middag oesters en mossels afhaal. Wil iemand saam kom?

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
DirtCopper
Full Member

« Reply #64 on: December 14, 2010, 10:01:37 AM »

Ek gaan laat middag oesters en mossels afhaal. Wil iemand saam kom?

Ek is da
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #65 on: November 08, 2011, 09:03:06 AM »

Ek lees nou weer die thread. Ek het darem baie geleer in 'n jaar! Ek vang nou al vis! Smile

Laas het ek net 'n aas lisensie gekry - middelman uitgesny en sommer die aas geëet. Cheesy

Nou sal ek 'n vis lisensie ook moet kry.

cassiebotha
Forum Furniture

Pizza Boy!

« Reply #66 on: November 08, 2011, 10:26:58 PM »

Ek kannie glo toe ek die thread nou lees dat 'n jaar verby is nie......
So min dinge het gebeur die jaar dat dit net gevlieg het soos 'n liarjet!!! oor die see en amper weer in die nuwe jaar in.  

TR hoe kry jy dit reg om so stil langs die see water te sit.  Jy moet 'n boogie bord saam vat en bietjie gaan boogie terwyl jy wag vir die vis om te byt.  Koppel 'n alarm aan jou vis stok dat as die vis byt dan kan jou stok vir jou skree...

Dan hardloop jy na jou stok toe, en gryp jou stok in jou hand en trek..........Die vis in!!!

I smell a Pizza<br />I think about Pizza<br />I raaid oopketel and imagine myself eating a Pizza<br />I feel and fantasize about Pizza
Pages: 1 2 3 [4]   Go Up
Print
Jump to: