Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Canvas or Nylon tent?  (Read 4471 times)
0 Members and 2 Guests are viewing this topic.
Berm_Rooster
Regular
*

« on: February 25, 2011, 11:23:45 AM »

Die obvoius voordele an nadele van prys, gewig, spasie en vinnig-opslaanbaarheid opsy, watter een is die beste? Loco
Rooibok
Moderator
Town Crier

« Reply #1 on: February 25, 2011, 11:28:02 AM »

Eish...dis n moeilike vraag  Cool Ek sou sê as jy altwee besit gaan jy die ligte nylon een meer gebruik  Cool

Ek gee oor. WP is die Beste!
Viking
Forum Furniture

« Reply #2 on: February 25, 2011, 11:38:04 AM »

Ek sou dink dit sal afhang van waarvoor jy die tent gaan gebruik. "Horses for courses". Jy gaan daai canvas tent moeilik op 'n motorfiets rondry, maar as jy 'n tent soek om vir 'n week in die wildtuin saam jou gesin te kamp gaan jy weer beter doen met 'n canvas tent.

All men die but not all men live.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #3 on: February 25, 2011, 11:45:51 AM »

Ek stem. Vir lang kamp is canvas beter. Hy kan jou ook 20 jaar hou.

Vir kort kampe nylon. Lig en slaan vinnig op en af.

“Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.”
Rustyb
Moderator
Town Crier

« Reply #4 on: February 25, 2011, 09:27:31 PM »

I agree wit Viking and TR. I use a small nylon tent for quick camps and a larger one for longer periods. My worst decision ever was to part with my canvas tent. I now have my eye on a smallish canvas roof top tent which I would mount on the back of my bakkie. As extra space I have a 3x3 gazebo with 98 % shade cloth on 3 1/2 sides which I utilize as a kitchen.
The roooftop tent will be stand alone with no add a room below so that the bakkie is still usable.

If you sow honesty, you will reap trust
Berm_Rooster
Regular
*

« Reply #5 on: February 28, 2011, 08:40:57 AM »

Dankie vir julle opmerkings.

Tent is defnitief nie vir die bike nie. Eek!

Ek kom uit n kamp-familie uit en ek is besig mom my vroutjie the "convert". Ons het al n paar keer gekamp met my pa se geleende canvas, so ek kan se dit is iets wat ons vir lank nog wil doen. Ons gaan April weg vir twee weke en ek wil n lekker setup he. Persoonlik verkies ek die canvass. Swaar, duur, groot opsy, ek hou van duursaamheid, stewigheid en "modyfiability" (boogtent alleen / met veranda en of sidewalls / met add-a-room etc.).
Prins
Forum Furniture

« Reply #6 on: February 28, 2011, 08:55:22 AM »

Ek gebruik\besit beide canvas en nylon tente.

Vir 1of 2 nagte uit gebruik ek sommer die nylon. 
As ek weet wind is 'n probleem, beslis die canvas, al is dit vir 1 nag.  Selfde geld vir reenweer.

Vir 2 weke by die see, beslis die canvas bow tent met gazebo extension.  Het al so gekamp vir 2 weke in Namibie teen die kus, waar die wind baie erg was.  Die hele canvas setup weeg egter so 60 kg, en vat baie spasie.

RTFM!!!
Umdani
Forum Furniture

« Reply #7 on: February 28, 2011, 09:10:30 AM »

Koop die canvas vir daai eenmaal 'n jaar lankstaan kamp of as jy die slegte weer van die Kaap wil aanvat. Dit is wel moeite met opslaan, maar sal veral vir die een wat gewoond moet raak aan die tent lewe bietjie meer stabiel voel. Gebruik egter die kleingeld om lekker ligte nylon domes te koop. Sommer 'n paar. Sedert ons kinders uit die huis uit is en die wat nog soms hier is se sportaktiwiteite inmeng met kampsake is daar min vinnige naweek wegbreke hier. As jy egter net die canvas het maak dit dit net te maklik om verskonings uit te dink waarom jy nie vinnig vir 'n naweek berge/dam/see/rivier toe of sommer net weg kan gaan nie.

Probeer om die "goeters" te beperk. Die oomblik waneer daar goed soos mikrogolfoonde, toasters, ketels, allerhande opslaanbeddens, sitgereedskap en van daai handgedrewe wasmasjiene bykom raak dit 'n probleem. As jy natuurlik die nuutste 4x4 (versigtig op die teerpad) ry en jy het allerhande fancy toerusting wat nie soos die klokkespel oor kersfees in Holland klink waneer jy intrek nie, is jou tienerkinders baie meer gewillig om te help afpak. As jy natuurlik by 'n kampplek kamp waar jy net van die teer afry eers as jy die gras van jou staanplek betree kom die "klokkespel ding" net in sulke kort sarsies voor elke keer as jy oor die spoedwal ry.

Ek is nou sommer jaloers. Hier in my garage le twee baie lekker canvas tente en seker so 4 nylon domes. Daar is net nie meer tyd nie. Bang Head  Uhm Of is dit miskien die wil wat getaan het? Uhm
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: