Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Nuwe tegnologie  (Read 1756 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« on: June 24, 2011, 07:51:28 AM »

Daar is nuwe tegnologie op pad waar jy nie eers hoef te fokus nie. Jy besluit waar die fokus moet wees NA jy die foto geneem het. Die kamera l die hele prentjie vas en dan kan jy na die tyd besluit waar jy moes gefokus het.

Kyk net hier:

http://allthingsd.com/20110621/meet-the-stealthy-start-up-that-aims-to-sharpen-focus-of-entire-camera-industry/

Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
Trailrider
Administrator
Town Crier

Die Bergie...

« Reply #1 on: June 24, 2011, 07:52:06 AM »

Dis mos nou presies die regte ding om my Olypus met sy fokus probleme mee te vervang!

Remember what Bilbo used to say: It's a dangerous business, Frodo, going out your door. You step onto the road, and if you don't keep your feet, there's no knowing where you might be swept off to.
tok-tokkie
Sr. Member

Insects: busy little blighters.

« Reply #2 on: June 24, 2011, 09:18:45 AM »

I am surprised that they can fit all of that new technology inside a small camera.  The examples are simulations but I suppose the real thing will be similar.  I wonder how big the native picture images will be.
Eisbein
Forum Moegoe
Forum Furniture

« Reply #3 on: June 24, 2011, 11:21:48 AM »

Weet nie hoe die tegnologie gaan werk nie - dit moet dan meer as een foto neem op dieselfde tyd met verskillende fokus punte ?

Of dit moet 'n baie diep depth of field h en dan na die tyd tipe van 'n photo shop truuk doen ?

Dalk moet ek gou die link click en gaan lees waaroor dit gaan...
Smiley

A mind full of questions and a Teacher in my soul.
And so it goes.
                                                          ----Eddie Vedder
Eisbein
Forum Moegoe
Forum Furniture

« Reply #4 on: June 24, 2011, 11:24:21 AM »

Ok - hier is bietjie daarvan:

Lytros camera works by positioning an array of tiny lenses between the main lens and the image sensor, with the microlenses measuring both the total amount of light coming in as well as its direction

A mind full of questions and a Teacher in my soul.
And so it goes.
                                                          ----Eddie Vedder
lox
Village Elder

« Reply #5 on: June 24, 2011, 04:50:02 PM »

sjoe wat sal hulle nie als nog aanvang nie

my kamera het funksies wat ek nog moet uitkyk
die een neem hy 3 fotos na mekaar met 3 beligtings en die nader 3 fotos met 3 fokus punte naby, middel en ver, dan kan jy kies watter een van die 3 beste is. moet seker 3 poot gebruik daarvoor

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: