Kyk, Die ding werk so: Jy kry mense daar op FB wat jy dalk gladnie ken nie, maar hulle wil graag pelle wees daar van jou omdat julle dalk een of ander belangstelling deel. FB remind jou elke dag van jou vriende wat op daai dag verjaar. Om dan aan hom geluk te sê is letterlik net 'n kliek van die muis! As jy nie iemand kry om jou FB profile te verander na jou dood nie... sal die "vriende" wat jou nie regtig persoonlik ken of met jou kontak het nie jou steeds gelukwens met jou verjaarsdag. Hulle weti jys oorlede nie!!!
My enigste probleem wat ek met FB het is die feit dat by verre die meeste van my vriende en kliente nie daar is nie. Ek kan net imagine hoeveel makliker dit sou wees om nuusbriewe, uitnodigings, opbrengs verslae en algemene inligting deur te gee as hulle almal daar was! Om nie eens te praat van die "chat" funksie nie. Gelukkig is die buitelanders darem almal daarop. Die "chat" maak die "comms" net baie makliker.
Die voordeel (daar is nadele ook) van FB vs byvoorbeeld 'n ander forum soos die is die feit dat jy die moderator is van jou FB blad. Jy kan besluit wat jy met "almal" wil deel en wat nie. Jy kan ook besluit of jy iemand wil toelaat in die kring en wanneer jy hom/haar wil wegvat. Ek is byvoorbeeld redelik streng daarop dat iemand nie kru taal gebruik nie. Ek het jong kinders en allerhande mense van 'n Katolieke priester tot Mevrou Dominee haarself as vriende. Dit is regtig jammer dat die ouer generasie en sakemanne nie die goed gebruik nie. Hulle het so verskriklik meer sinvolle nut daarvoor as die kinders en huisvrouens!
Ek weet maar min van die goed, maar dit wat ek weet is vir my van veel nut!