Pages: [1]   Go Down
Print
Author Topic: Bettiesbaai se sandduine  (Read 2862 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Dual
Forum Furniture
*****
Offline Offline

Posts: 2712


« on: November 23, 2011, 06:43:09 PM »

Het vandag daar twee gaan kry - dit was omtrent opklim en afklim
Die sand is hel moeilik om te klim, die af was maklik - ek het diep asemgehaal en lekker gesweet - alles die moeite werd gewees











Ek het eers gaan toestemming vra, baie aangename oubaas, lekker gesels en hom sommer die website van geocaching gewys - shame, sy tone is afsonderlik verbind en hy loop met krukke, hy wens hy kon sulke goed nog doen, dis hartseer, ons wat kan, het baie om voor dankbaar te wees
Sy pa het die eiendom in die vyftigerjare daar onder gekoop en 'n hout hut opgesit
Die sand was nooit voorheen so 'n probleem nie
Hulle het die pragtigste grasperke daar gehad
Toe het iemand by die munisipaliteit toestemming gegee dat mense die duine-plante mag verwyder en van toe af  het die sand 'n probleem geword
Hy moes April die jaar 'n bulldozer huur om sy huis oop te stoot soos die sand oorgeneem het
Hy het die jaar ongeveer R 4 000.0 se graslote ingesit, alles verniet, die sand het alles oorgeneem
Die pad tussen Pringlebaai en Bettiesbaai is ook toe a.g.v. die sand wat die pad toewaai
Ek hou regtig daarvan om by sulke mense uit te kom wat my weereens iets kan leer, ek voel soms soos 'n spons, plek vir nog
Ek het nadat ek teruggekeer het vir hom die fotos gaan wys wat ek van daar bo af geneem het
Hy het dit werklikwaar geniet
Goeie oubaas  A1
« Last Edit: November 23, 2011, 06:46:58 PM by Dual » Logged
buzzlightyear
Administrator
Village Elder
*****
Offline Offline

Posts: 4394


I come in pieces


WWW
« Reply #1 on: November 23, 2011, 06:51:01 PM »

Nice storie  A1
Logged

A desk is a dangerous place from which to watch the world. - John LeCarré
lox
Village Elder
*****
Offline Offline

Posts: 3595


« Reply #2 on: July 24, 2012, 07:13:44 AM »

ek wil binnekort daar by aasbank voor sy huis gaan rooiaas sny en probeer galjoen vang ook.
Logged

Bly nederig en waardeer wat jy het, dit kan binne oomblikke van jou weggeneem word.
Pages: [1]   Go Up
Print
Jump to: